Alla inlägg den 19 februari 2011

Av Jessica - 19 februari 2011 08:26

Jag har hittat en blogg som jag verkligen gillar. Det mesta handlar om mat, dukning, viner och de gör massa fina servettbrytningar. Jag gillar denna blogg skarpt och får massa mat ideer och den har även gett mig lite inspiration att duka fint några dagar i veckan bara för att göra det lite mysigare och finare vid middagsbordet.


De gör vissa väldigt avancerade "skulpturer" av servetterna men jag hittade en som passade mig som nybörjare och va ju perfekt att jag hittade den nu lagom till alla hjärtans dag


    


visst är det ett fint hjärta.


Nu har jag ideen att köpa några riktigt fina servetter av tyg och göra på 'riktigt' 


trevlig helg!

Av Jessica - 19 februari 2011 08:15

   

   

 

    

Ovido - Quiz & Flashcards