Direktlänk till inlägg 19 februari 2011

servettbrytning

Av Jessica - 19 februari 2011 08:26

Jag har hittat en blogg som jag verkligen gillar. Det mesta handlar om mat, dukning, viner och de gör massa fina servettbrytningar. Jag gillar denna blogg skarpt och får massa mat ideer och den har även gett mig lite inspiration att duka fint några dagar i veckan bara för att göra det lite mysigare och finare vid middagsbordet.


De gör vissa väldigt avancerade "skulpturer" av servetterna men jag hittade en som passade mig som nybörjare och va ju perfekt att jag hittade den nu lagom till alla hjärtans dag


    


visst är det ett fint hjärta.


Nu har jag ideen att köpa några riktigt fina servetter av tyg och göra på 'riktigt' 


trevlig helg!

 
 
Anders och Lena

Anders och Lena

19 februari 2011 09:03

Tack för Dina vänliga ord om vår blogg OCH vad kul att Du också gillar servettbrytningar, håller helt med om att de gör så mycket mer av middagsbordet, med ganska enkla medel. Hjärtat ser väldigt fint ut, tycker jag. I höstas fick jag pippi på att shoppa 4 meter av en uppsjö olika tyger (affären skulle stänga så priserna var närmast löjliga) - några fållar och voila var en ny duk på plats!
Mmmmm...Malta. Låter inte helt fel att bo på - vi har ånyo -22 grader. Jag tycker om vintern med vit snö då det är mörkt ute. Men nu har det börjat bli litet väl mycket av det goda. Skönt att få frömma sig bort till andra nejder i Din blogg....

Vänligen Lena och Anders

http://www.postgardsromantik.blogspot.com

Jessica

19 februari 2011 12:12

Det är tack vare er jag fått upp intresset
Ska ut och shoppa vid nästa rea :) och tack för alla tips och nya ideer

Stormtrivs på Malta, fast lite snö hade varit skoj, kanske inte här dock men hoppas på snö till nästa jul, då vi ska hem på besök.

/Jessica

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 27 juni 2012 18:42

               

Av Jessica - 17 juni 2012 16:52

                           

Av Jessica - 15 juni 2012 15:20

                   

Av Jessica - 5 juni 2012 20:51

                                                                    ...

Av Jessica - 17 maj 2012 15:11

                                                            ...

Ovido - Quiz & Flashcards