Direktlänk till inlägg 24 oktober 2010

Sundaylunch

Av Jessica - 24 oktober 2010 13:56

Idag blev det hemlagade burgare till lunch och till det bjöds det på en rucola sallad där även rucolan är hemlagad, eller ja sådd. Den va riktigt god!

Till det fanns så klart även lite maltesisk potatis som är så god, alldeles i början av säsongen nu.


Så här såg min tallrik ut

  


Så här såg M's tallrik, vad gör man inte för att uppmuntra honom att äta


     


Så här såg A's tallrik ut.... NOT!


  

han vill bara få folk att tänka stackars honom som inte får nån mat hemma   


Fotbollen idag gick riktigt bra. M va med på hela träningen och alla övningar.

Jag blir som alltid frustrerad och främst negativt överraskad över hur vissa mammor och pappor pratar med sina barn.

M vill att jag ska vara med honom, jag tror han vill jag ska förklara på svenska vad han ska göra... Bredvid oss va en annan pojke som oxå ville ha sin mamma med sig men mest som stöd tror jag. Då säger hon 'You will dissapoint me if you don't play, do you want to dissapoint your mum? I dont think you want to disspoint me, right?' 3 dissapoint på några sekunder - tror hon att hennes barn hörde nåt mer än 'dissapoint me' utav de orden hon sa?


Jag hejade på alla barnen och berättade hur duktiga de va. Man såg hur de lös upp när jag gjorde det, ska kanske be att få vara 'assistant coach'?! Coach Ronny kan få hålla i träningen och jag får hålla i uppmuntran.


      


Trevlig söndag!

 
 
Ingen bild

Harriet

29 oktober 2010 12:44

Härligt Jessica, ibland vill man verkligen ta andras barn i famnen o förklara hur bra de är och att de ska spela om de vill för att ha SKOJ!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 27 juni 2012 18:42

               

Av Jessica - 17 juni 2012 16:52

                           

Av Jessica - 15 juni 2012 15:20

                   

Av Jessica - 5 juni 2012 20:51

                                                                    ...

Av Jessica - 17 maj 2012 15:11

                                                            ...

Ovido - Quiz & Flashcards