Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Jessica - 6 oktober 2010 17:18

gick utmärkt enligt läraren och vad jag såg så gick det bra.


FIck en puss, en kram och ett glatt bye när jag skulle gå därifrån och när vi kom för att hämta satt han och läste en bok med flickvännen Molly. Vill även tillbaka dit imorgon vilket är ett gott tecken.


Enligt M är skolan 'funny' och Miss Donna är 'nice' och 'sweet' .


  


Mindre roliga saker som hände idag - M ramlade i lekparken idag och slog upp sitt sår på foten som nästan va läkt. Han ramlade för att han försökte fly från en liten pojke som vill sno M's sparkcykel. Mamman gjorde inte mycket väsen av sig och pojken vägrade lyssna på mig och M när vi sa att cykeln va upptagen. Tråkigt avslut på dagen....


Och dessutom kom jag hem till en basilikaväxt som har blivit halft uppäten av någon sorts insekt och en av tomat plantorna verkar även den ha råkat ut för nåt -  ja jag gjorde väl inte rätt från början men den hade klarat sig i nästan 3 månader och blivit bra över metern hög (även om det står att den inte ska bli hägre än 80 cm).


Får försöka igen och denna gång ska jag försöka mig på en mindre sort som ger mig coctailtomater då det är det vi gillar och äter mest.





  

Ovido - Quiz & Flashcards