Direktlänk till inlägg 21 oktober 2010

Tjejmiddag

Av Jessica - 21 oktober 2010 16:42

Igår hade vi tjejmiddag hemma hos oss. Vaknade på morgonen och va osäker om jag ens kunde ha middagen då M hade feber. Men då han mådde lite bättre på kvällen och mest sov så bestämde jag mig för att fortsätta som planerat


Som förrätt hgjorde jag en fiskgryta, tog 2 recept och blandade lite efter egen smak, ersatte bl a kokosmjölken med creme fraich, lite extra sting med en färsk STARK chillie, använda bara halva till en stor gryta. De andra fick vara försökskaniner då jag så sällan lagar fisk. Jag tyckte det va gott och det tror jag alla tyckte.


Till efterrätt provade jag på en favorit hos alla jag bjudit den på och så även igår, Frozen Caipirinha Cheesecake

  

så här fin va inte min, men den va god!


Glömde ju att ta foton, typiskt, tar foton ute, men nästan aldrig när jag är hemma....


Tack tjejer för en trevlig kväll

 
 
Ingen bild

therese

23 oktober 2010 09:01

Tack själv för en kanonkväll! Maten var toppen! xx

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jessica - 27 juni 2012 18:42

               

Av Jessica - 17 juni 2012 16:52

                           

Av Jessica - 15 juni 2012 15:20

                   

Av Jessica - 5 juni 2012 20:51

                                                                    ...

Av Jessica - 17 maj 2012 15:11

                                                            ...

Ovido - Quiz & Flashcards