Alla inlägg den 12 december 2010

Av Jessica - 12 december 2010 07:53

Igår va en rolig dag fylld med aktiviteter från tidig morgon till sen kväll.


Började  med att jag åkte och julshoppade i en leksaksbutik i San Gwann  - affären öppnar 7 på morgonen, så tidigt va inte jag där men runt 8 klev jag innanför deras dörrar och fick sådan bra hjälp då jag var enda kunden som orkat mig ut vid den tiden  


Sedan åkte jag och M till parken för att träffa M's kompis Nicholas, medan vi väntade på dem att dyka upp besökte vi Exiles, strandbaren/restaurangen vi gärna håller till på sommartid. Oj va övergivet det kändes för M, han är ju van vid att det är massa folk och massa skoj med bad och leka med de som jobbar där


            


Vi satte oss sen en stund i solen och M lekte att han va katt )hans senaste grej om han inte är dinosauri)

      


en varm choklad i solskenet hann vi med

  


Efter parken åkte vi till The Point för mer julshopping och för att se hur "isbanan" och juldekorationen såg ut där. De hade små söta julbodar där de sålde lite allt möjligt, vi föll för det italienska godiset och köpte en låda - supergott verkligen

      


Sen va det dags för middag för pojkarna eftersom jag hade överrasknings tjej/farvälsmiddag på kvällen

  

de åt ravioli på Jubilee

och vi tjejer gick på Zen och åt sushi och Teppanyaki. Avslutade kvällen på Quarterdeck bar med ett glas bubbel. Tack för en trevlig kväll tjejer!

 

Ovido - Quiz & Flashcards