Direktlänk till inlägg 28 maj 2010

Sommaren är här

Av Jessica - 28 maj 2010 16:41

28 grader säger de att det är i luften idag. Har varit en underbart solig och varm dag idag på den lilla ön i medelhavet.

Samtidigt som jag saknar en riktig svensk vår kan jag inte annat än njuta av värmen.


Snart kommer M's kompis från dagis med familj på lek och middag. Grillat ska det bli. Hade ju varit perfekt om bakgården hade varit färdig så vi kunnat sitta ute och njutit av värmen, men bara några veckor till sen så ska vi utnyttja den till fullo.


En lång och skön helg har vi att vänta oss. Imorgon är mitt första uppdrag att hitta utrustning för att göra min egen tomatpuré. Spännande att prova på nåt sånt!

Sen ska vi bada lite är tanken. Bada i medelhavets klaraste vatten är alltid lika underbart.


Nu kommer gästerna snart ,så ska få upp lillpojken ur badet.


och sen lista ut hur jag får upp bilder här...

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Jessica - 27 juni 2012 18:42

               

Av Jessica - 17 juni 2012 16:52

                           

Av Jessica - 15 juni 2012 15:20

                   

Av Jessica - 5 juni 2012 20:51

                                                                    ...

Av Jessica - 17 maj 2012 15:11

                                                            ...

Ovido - Quiz & Flashcards